Kampania Aryton: wiosna/lato 2014

Marta Dyks w obiekywie Magdy Wunsche i Agnieszki Samsel.

Aryton już od kilku kolekcji zaskakuje nas zmianą w swoim wizerunku. Jest coraz bardziej odważnie, nowocześnie i zgodnie z trendami. Materiały są coraz bardziej luksusowe i wymyślne. Już w poprzednim, zimowym, sezonie zaskoczyły nas niezwykłe płaszcze i spódnice z końskiego włosia. Co marka pokaże w tym sezonie?

Będzie jasno, czysto, zwiewnie. Aryton nauczy nas, że róż nie do końca musi być romantyczny. Marka pokaże styl biznes woman, w wersji minimal, z przeskalowaną bluzą, spódnicą z kontrafałdami, przezroczystą szmizjerkę i cienki kombinezon.

Mat. prasowe

Nowa kampania Aryton Wiosna-Lato 2014 to kolejny krok w budowanej od kilku sezonów komunikacji, która jest odzwierciedleniem zmiany wizerunku marki oraz charakteru samej kolekcji. Autorką tych zmian jest Dyrektor Kreatywna marki - Patrycja Cierocka.

W sesji kontynuowany jest studyjny sposób fotografowania, który pozwala uchwycić nastrój chwili, autentyczne emocje kobiety i jej pragnienia. Autorkami zdjęć są ponownie Magda Wunsche i Agnieszka Samsel. W tej sesji zastosowały połączenie światła dziennego ze sztucznym, aby uzyskać klimat letniego dnia. W kompozycjach zostały zestawione całe sylwetki oraz bliskie portrety w pastelowych sukienkach, które definiują sezon wiosenno-letni.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.