Kultowe Martensy z nowej kolekcji

Marka Dr. Martens w ciągu swojej ponad 50-letniej historii miała wśród swoich zwolenników wielu buntowników, pochodzących z różnych subkultur. To oni sprawili, że obuwie Dr. Martens stało się ikoną na całym świecie i symbolem ludzi, którzy nie boją się wyjść przed szereg, aby walczyć o swoje racje na swój własny unikalny sposób.

Kampania Dr. Martens na sezon jesień - zima 2013 jest inspirowana postaciami indywidualistów, którzy mają odwagę walczyć w imię swoich przekonań. Wzięło w niej udział trzynaście osób w różnym wieku, o różnych osobowościach i pochodzeniu, które łączy pasja i duma z przynależności do rodziny Dr. Martens. Wśród nich znaleźli się m.in wschodzący zespół The Minx, raper Rude Kid, stylistka fryzur Saph oraz artysta Wildcat Will. Zdjęcia wykonał James Pearson Howe. Mają charakter reportażowy i przedstawiają każdą z poszczególnych postaci w ich naturalnym środowisku.

Pierwotnie obuwie Dr. Martens było przeznaczone dla robotników. Z czasem zostało zaadoptowane przez listonoszy i policjantów. Jednak ze względu na komfort, wytrzymałość i jednocześnie lekkość, jakimi się charakteryzuje, w krótkim czasie zyskało szerokie grono odbiorców. Buty Dr. Martens w swojej historii były kultowym elementem wizerunku wielu subkultur. Na przestrzeni lat marka stała się synonimem buntu i indywidualizmu. Tegoroczna kampania #STANDFORSOMETHING jest ukłonem właśnie w stronę tych wartości.

W nowej jesienno - zimowej kolekcji znajdziecie kultowe Martensy w wersji złotej, różowej, ozdobione wzorami jak z chińskiej porcelany czy na szerokim obcasie.

Kampania jesień-zima 2013/2014Kampania jesień-zima 2013/2014 fot. mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA