Kampania urodzinowa Springfield

Marka Springfield kończy 25 lat i świętuje swoje urodziny w wyjątkowy sposób. Przez cały rok zaskakiwać Was będziemy niespodziankami przygotowanymi specjalnie na tę okazję.

CELEBRATE YOUR STYLE

Poznaj DNA marki: "Tworzymy ubrania dla prawdziwych ludzi. Dostosowujemy wielką modę do dnia codziennego, bierzemy pod uwagę indywidualny styl  i osobowość naszych odbiorców. Ludzi, którzy bawią się modą  i mają pozytywne nastawienie do życia. Dzięki naszej marce mają możliwość wyrażania siebie każdego dnia".

THIS IS ME. THIS IS 25.

This is me. This is 25. Ta kampania pokazuje 25 osób prezentujących różnorodność marki. Prawdziwi, autentyczni, młodzi. Gwiazdą specjalną jest Alba Galocha - modelka i bloggerka, która zdobyła dużą popularność w Hiszpanii. Na ostanim Fashion Week Madrit została wybrana najlepszą modelką pokazów. Jej naturalność, świeżość i nowoczesny styl wspaniale ilustrują naturę i energię marki Springfield.

ROZPOCZYNAMY ŚWIĘTOWANIE! PRZYŁĄCZ SIĘ DO NAS!

W najbliższych miesiącach marka będzie prowadziła kampanię THIS IS ME. THIS IS 25. Poznamy nowości, akcje specjalne skierowane do odbiorców na całym świecie. Na stronie spf.com dostępna jest specjalna sekcja "25th anniversary" , gdzie można śledzić akcję na bieżąco. A następny krok? To niespodzianka, jak na każdych urodzinach będą prezenty, jeden po drugim, w odpowiednim czasie...

http://25anniversary.spf.com

Marka Springfield zaczęła swoją działalność w 1988 oferując modę casual dla mężczyzn. Kontynuując tę tradycję na swoje 25. urodziny Springfield wprowadził koncept SHIRT BAR. Oryginalny pomysł na tworzenie indywidualnych, spersonalizowanych koszul, zainspirowany tradycyjnym krawiectwem męskim. Pomysł, który odzwierciedla  innowacyjne podejścia brandu do mody i klientów.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.