Wiosenna kampania Top Secret

Wiosenne linie z kolekcji Top Secret trafiają do sklepów sukcesywnie już od początku stycznia. W najbliższych dniach salony ożywi nowa wiosenna witryna z hasłem zachęcającym do wspólnego bywania i kupowania ?be together? oraz zdjęciem z najnowszej kampanii wiosna/lato 2013.

Kolekcja Top Secret , oparta na najnowszych trendach, nadaje się na różne okazje i jest bardzo różnorodna.

Damskie i męskie kolekcje przeznaczone są dla ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Podzielone są na 3 linie CITY, CASUAL, PARTY & STREET . Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.

Zdjęcia zostały wykonane w słonecznych plenerach Barcelony. W obiektywie Szymona Brodziaka ( Agencja Papert) znalazła się atrakcyjna para "podpatrzona" w różnych , ale bardzo codziennych sytuacjach życiowych . Reporterskie ujęcia podkreślają nie tylko nowoczesny charakter marki, ale też różnorodność stylizacji, pełnych autentyzmu, dostosowanych do sytuacji czy pory dnia.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.