Jesienna kampania Reserved

Podążając śladami pięknych historii, po Buenos Aires, Paryżu i Kapsztadzie, w sezonie jesień-zima 2012/13, Reserved dociera na Manhattan. Tym razem Beautiful Story dotyczy top modelki Julii Stegner, która od kilku lat mieszka i pracuje w Nowym Jorku.

" Uznaliśmy, ze Nowy Jork jest wymarzonym tłem dla energetyzującej, pełnej koloru i ciekawych printów, jesienno-zimowej kolekcji Reserved. W nadchodzącym sezonie postawiliśmy na trendy, które idealnie odpowiadają potrzebom nowoczesnego miejskiego dress kodu. Dlatego zdecydowaliśmy się je pokazać w przestrzeni, która inspiruje mieszanką kultur i narodowości"- mówi Agnieszka Łabuszewska, marketing manager Reserved.

Międzynarodowy był tez zespół, który pracował przy realizacji kampanii. Nad stylizacją sesji wizerunkowej i lookbookowej czuwała pochodząca ze Szwecji Karin Smeds, która ma w swoim portfolio realizacje m In dla Sisley, Vagabond i H&M.

" Jesteśmy marką obecną na wielu rynkach europejskich. Powierzenie stylizacji osobie spoza Polski było celowym zabiegiem, gdyż pracujemy nad nowym, bardziej uniwersalnym charakterem wizerunku. Zaufaliśmy doświadczeniu Karin i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej interpretacji Reserved"- dodaje A. Łabuszewska.

Autorem zdjęć do najnowszej kampanii Reserved jest Mateusz Stankiewicz, a Joachim Johnson, znany z poprzedniej sesji backstage, w reportażowych kadrach, oddał wyjątkową wielkomiejską atmosferę planu zdjęciowego.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.